Politica de returnare - Shopr

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Ai obligatia de a ne notifica telefonic in momentul in care doresti sa efectuezi un retur, iar produsul returnat trebuie sa ajunga la sediul firmei RESIDENCE TRADE IMPORT EXPORT S.R.L in termen de maxim 30 zile de la primirea coletului. De asemenea te rugam sa ne comunici intentia de a ati fi inlocuite produsele sau de ati primi banii inapoi.
Mentionam ca produsele vor fi inlocuite în limita stocului disponibil. Produsele returnate vor fi acceptate doar daca contin eticheta intacta, factura in original si produsele nu prezinta semne ca ar fi fost purtate (miros, urme de machiaj, diverse pete).
Premiile sub forma de voucher sau produsele castigate in urma concursurilor organizate de Shopr.ro nu se returneaza. Exceptie fac doar produsele care prezinta defecte de fabricatie.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. De asemenea cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de maxim 30 de zile, prin virament bancar, in contul clientului sau prin posta la adresa de buletin a clientului.