Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 15 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Pentru returnare te rugam sa completezi formularul de retur până cel târziu în a 15 a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării.
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Conditii generale pentru returul produselor :
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
- Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, si a celor din categoria ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
- Utilajele cu motor pe benzina in cazul in care au fost alimentate cu benzina/ulei nu pot fi trimise retur pentru restituirea contravalorii.
Daca primesti Produsul lovit/deteriorat
In situatia in care la desfacerea coletului ati observat ca produsul este deteriorat sau lovit te rugam sa ne transmiti pe adresa contact@shopr.ro poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore departamentul responsabil va prelua si rezolva problema inlocuind produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de Shopr.ro
Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre Elato Shop SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Elato Shop SRL;
Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.
Procedura de returnare
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
1. Este obligatoriu sa completati formularul de mai jos de pe site sau sa ne instiintati printr-un mail la contact@shopr.ro ca doriti sa returnati un produs.
2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator.
3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, printr-un curier rapid agreat la adresa Str Frumusani nr 2 bl 37 sc B ap 69, Sector 4 Bucuresti. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
4. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.
Formular de Retur Produs